UPDATED (12/10/2011 9:15 A.M)
| TAJUK | SPESIFIKASI | INDIVIDU |
| 1 | a) Konsep pentaksiran dalam konteks kanak-kanak pemulihan. | Hariyanti |
| b) Kepentingan pentaksiran dalam konteks kanak-kanak pemulihan. | Ap | |
| c) Kegunaan pentaksiran dalam konteks kanak-kanak pemulihan. | Rejiah | |
| 2 | a) Jenis-jenis pentaksiran | Azlan |
| b) Teknik-teknik pentaksiran | Tham S. G | |
| c) Kegunaan dan kepentingan pentaksiran. | Farah Diana | |
| 3 | a) Konsep kemahiran sosial dan kemahiran tingkah laku | Aloha |
| b) Teknik mentaksir kemahiran sosial dan tingkah laku. | Siti Nurhidayah | |
| c) Kepentingan mentaksir kemahiran sosial dan kemahiran tingkah laku. | Safhwan | |
| 4 | a) Konsep kemahiran lisan | Erlie |
| b) Menyenaraikan kemahiran lisan | Rejiah | |
| c) Teknik mentaksir kemahiran lisan | Azlan | |
| 5 | a) Bahasa reseptif dan ekspresif | Khatayrina |
| b) Teknik mentaksir bahasa reseptif dan ekspresif | Farah Diana | |
| c) Teknik mentaksir bahasa reseptif dan bahasa ekspresif | Azwani | |
| d) Kaedah mengajar bahasa reseptif dan ekspresif | Siti Nurhidayah | |
| 6 | a) Menghuraikan konsep bacaan | Kiven |
| b) Menghuraikan peringkat kemahiran bacaan | Kiven | |
| c) Menghuraikan masalah pelajar di peringkat | Flora | |
| d) Menghuraikan teknik mentaksir kemahiran membaca | Izatul | |
| e) Menghuraikan teknik pengajaran bacaan | Aloha | |
| 7 | a) Konsep menulis | Shiraley |
| b) Masalah kanak-kanak di peringkat tulisan, ejaan dan penulisan karangan (2 Org) | Shiraley, Izatul | |
| c) Teknik mengatasi masalah di peringkat tulisan, ejaan dan penulisan karangan (2 0rg | Jaynrose, Grace | |
| 8 | ü Menyenaraikan kemahiran matematik peringkat a) Pranombor | Azwani |
| b) Nombor | Elvy | |
| c) Operasi asas | Ap | |
| d) Penyelesaian masalah | Erlie | |
| 9 | ü Menyenaraikan masalah matematik kanak-kanak diperingkat a) Pranombor | Khatayrina |
| b) Nombor | Tham S. G | |
| c) Operasi asas | Hariyanti | |
| d) Penyelesaian masalah | Safhwan | |
| 10 | ü Teknik mentaksir kemahiran matematik di peringkat a) Pranombor | Flora |
| b) Nombor | Grace | |
| c) Operasi asas | Elvy | |
| d) Penyelesaian masalah | Jaynrose |
0 comments:
Post a Comment