ISL PKP3103 (PERKHIDMATAN DALAM PEMULIHAN)
TAJUK | NAMA |
ISL 1 - Mencari maklumat mengenai teori pengurusan kelas | Erlie |
ISL 2 - Mengenal pasti teori/model pengurusan tingkah laku & menyenaraikan kekuatan dan kelemahannya | Shiraley & Siti Affisah |
ISL 3 - Pelajar mencari kes salah laku dan mencadangkan cara mengatasinya berdasarkan model pengurusan tingkah laku | Izatul & Farah |
ISL 4 - Menghuraikan peranan Jabatan Pendidikan Khas Kementerian Pelajaran Malaysia dlm pengurusan pemulihan | Grace |
ISL 4 – peranan JPN dlm pengurusan pemulihan | Azwani |
ISL 4 – peranan guru besar dlm pengurusan pemulihan | Khatayrina |
ISL 5 – menyenaraikan ciri-ciri guru pemulihan khas | Safhwan |
ISL 5 – menyenaraikan peranan guru pemulihan khas | Azlan |
ISL 6 – menerangkan prosedur penubuhan kelas pemulihan | Rejiah |
ISL 6 – Cara mengenal pasti murid pemulihan khas | Flora |
ISL 7 – Membina satu contoh aktiviti program pemulihan | Jaynrose & Kiven |
ISL 8 – menghuraikan konsep & definisi RPI | Aloha |
ISL 9 – menyenaraikan kepentingan RPI | Elvy |
ISL 10 – membina RPI (Format penulisan RPI) | Siti Nurhidayah |
ISL 11 – menghuraikan konsep & definisi khidmat sokongan | Tham Sew Gie |
ISL 12 – menjelaskan pihak yang terlibat dalam konsep sokongan dan menyatakan tugas-tugasnya | Hariyanti |
**Kumpul pada 13.10.2010**
**Buat dalam bentuk grafik**
0 comments:
Post a Comment